2014. január 15., szerda

ági & márti












13 megjegyzés:

  1. nekem a nyolcas nem ad semmilyen esztétikai értéket. az első kettő viszont mint kép tetszik, és kissé erőltetve bár, de talán befér majd. kb ilyen negadzsungel címmel.

    VálaszTörlés
  2. nappal nem láttam a gorillában az ágit, mobilon látom

    VálaszTörlés
  3. a másodikon, a gorillás alatt, egy rák van a gnún?

    VálaszTörlés
  4. nekem is gorilla
    de hogy rétegződik a kép, azt lehet tudni?

    VálaszTörlés
  5. Enyem a gorilla, Agitol jott a fatyol

    VálaszTörlés
  6. Nem is fatyol az, hanem egy szem, ha elforditod a kepet feltunobb, erdekes, eddig en sem vettem eszre!

    VálaszTörlés
  7. a másikon alatta meg rák van, nem? márminthogy a fátyol rák ugye? csak mert ez érdekes lehet nagyban ezek a csak messziről látszó másodikrétegek

    VálaszTörlés
  8. Errol az agi tudna mondani valamit, en mindenhova dzsungelt, szavannat, ilyesmit fenykepeztem. Talan ujjak is lehetnek? Nem tudom, telefonon nezve nehezen megfejtheto...

    VálaszTörlés
  9. az első képet, mindjárt beforgatom láthatóra. a nyolcason a gnú mellett az papírrák a plafonról. az első kettő mártinak köszönhetően meseszerű lett.van ahol meg nem látni a márti képeit. alulexp. vagy én ráexpo nemtudom.

    VálaszTörlés